title apa..???

selamat datang ke dalam dunia yang penoh teka teki

Thursday, August 18, 2011

confuse.....~

aku xtaulah ape perasaan aku skang ni... just now i was happy....but now..???? me myslf oso dunno how 2 describe my feeling....hurmm... tdk aku happy laa...sbb ternampak org yg aku suka..lalu depan aku n terlalu dekat ngan aku...i was soooooo hapy...cam nk tgok je dye n xnk pandang tmpt len dah...tp setelah dpt msg dr my sis,teroz ilang rase happy 2 sume...tgl la perasaan yg kurang enak sajaaa...bala2...hadoii laa...dahla exam tdi xtau la bole buat ka x...cam aku hentam sajaa...point da btol...huraian la plak ntah papa...hadoiii laa.... mntk2 lalulus..ckp mkn pon jdk laa...jgn la fail..! dahla esok akaun...urrrgghhh..!!! lgk la cam bangsat..! itk oke laa...i'll try my very besttt...!! chaiyokk chaiyokk nanie..weee....!

owait....tyme to sleep now...mlm nk bgn...n stdy till sahor..heee....camla bole kan...goody goody my little cuweet...later kite jmpe lgi k...daaaa

No comments:

Post a Comment