title apa..???

selamat datang ke dalam dunia yang penoh teka teki

Tuesday, August 16, 2011

huurrrgghhh.....!

there's a friend of mine added me a couple of days ago...but he said it was me who added him...and he acted like he's innocent...i hate people like this..!!! huh...! bodo punya worang...bikin panassss saja...! then bole plak kata aku baek lah...suka laa....apalaa...end up ajak aku kapel...gila apa..??? kenal pon x tiba2 nak kapel..adoilaa...sherammmmm nihh...! dah la mood skang tengah kurang sabil disebabkan oleh penyakit2 yg tidak mau sembuh..hurmm...ada kekasih hati cam xada...baguslah tol2 x ada...senang...xpayah makan ati hari2...bukan sedap pon nak makan ati hari2...pahit..!

hurmmm...skang dah kul1.11am n aku masih belom tido...apalah yang aku nak buat..?? mata x ngantok...perot sakit...dan ada binatang ganjil berterbangan d dalam bilik aku...adoilaa...macam2 hal..! suma org da tido,aku sorg belom... menyesal tido lepas iftar tdi..kan da x ngantok dah...huh..! xapalah..yg penting aku mst bgn sahor n wat keja english sebelom d bebel oleh miss dalam class siang kang..uhuhhuhuu

apa lagi yang aku nak tulislah..???? macam da kekurangan idea....tapi tangan macam masih nak menaip...so..??? kita buat crita dongeng boleh..??? idea la plak xada..hurmm...apa lah nak d crita kan..??? klo aku crita pon macam lah ada org nak baca..ahaahahaha...nak post lagu..???? how..??? eehhehehe...apa pon xtau...apa pon xbole la ko nanie..huuuuu...xapalah....itu yang d namakan belajar...yeeaaahhh...!

okelah...nak try tido...nanyte.. =)

No comments:

Post a Comment