title apa..???

selamat datang ke dalam dunia yang penoh teka teki

Wednesday, August 17, 2011

sedeyyyyyy.......

hurmmm....aku rasa cam tersangat2lah kecewa.... apahal ngan beliau..??? dah xda rasa sayang ka kat aku..??? bole buat rilex klo x jumpa..n bole wat2 x paham aku rindo sebab da lama x jumpa.... hurmm...xpalah...aku rasa baekk la klo aku slow2 lupakan beliau...bila da sayang,klo jadi benda2 camni kite sndri yg sakit...so,drpd sakit,bek la undur dri....insyaallah la klo bole...aku akan salu2 la singgah d blog ak ni...untuk melepaskan perasaan yg bercampo baur..huuuu....sedeyhhhh yg amat sgt2....dahla nak exam...tyme2 ni la nak wat bodo kat aku..hurmm...

oke laa...yang penting aku sayang beliau...n akan melepaskan beliau klo beliau nak...klo itu yg terbaekkk....~~

No comments:

Post a Comment